Έκθεση φωτογραφίας
Την Τρίτη 05/05/2026 οι μαθητές/τριες της Δ’ και Ε’ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν τον χώρο του Πνευματικού Κέντρου και ξεναγήθηκαν σε έκθεση φωτογραφίας που διοργανώθηκε από την Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, στο φουαγιέ της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Αλεξάνδρειας, με θέμα την πολιτιστική κληρονομιά της πεδιάδας της Θεσσαλονίκης και ειδικότερα την ιστορία της αποξήρανσης της λίμνης των Γιαννιτσών. Απόλαυσαν το σπάνιο φωτογραφικό υλικό και ενημερώθηκαν για το ιστορικό πλαίσιο της εποχής, τη μεγάλη σημασία της λίμνης σε σημαντικές στιγμές της σύγχρονης ιστορίας του τόπου μας, όπως ο Μακεδονικός αγώνας, καθώς και για τον τρόπο αποξήρανσης της λίμνης και για τα σπουδαία οικονομικά οφέλη που είχε για τους κατοίκους της περιοχής μας.






