Προγράμματα Υγείας από το Κέντρο Υγείας Αλεξάνδρειας
Στο πλαίσιο της Αγωγής Υγείας, οι μαθητές της Α’, Β’ και Στ’ τάξης παρακολούθησαν τα προγράμματα που υλοποιεί το Κέντρο Υγείας Αλεξάνδρειας.
Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα «Ατομική Υγιεινή» πραγματοποιήθηκε στην Α’ και στη Β’ τάξη, το πρόγραμμα «Δόντια Γερά – Στοματική Υγεία» στην Α’ τάξη και το πρόγραμμα «Μεγαλώνοντας αλλάζω – Τι μου συμβαίνει;» στη Στ’ τάξη.
Ευχαριστούμε θερμά για την ενημέρωση τον οδοντίατρο κ. Σεϊμένη Ιωάννη και τις μαίες κ. Αρίδα Χριστίνα και κ. Παπαγεωργίου Αναστασία.








