Στα πλαίσια της συμμετοχής του σχολείου μας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eco schools η δασκάλα των εικαστικών Μαρία Ανδρικοπούλου με τους μαθητές της πρώτης δημοτικού δημιούργησαν έργα τέχνης με φυσικά υλικά στην αυλή του σχολείου .
Comments are closed.
Powered by WordPress and WordPress Theme created with Artisteer.