Εκπαιδευτική δράση_3ο ΔΣ Αλεξάνδρειας

«Αθλητισμός για όλους – Αθλητισμός χωρίς εμπόδια»

Την Τετάρτη 22 Απριλίου στον χώρο του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Αθλητισμός για όλους – Αθλητισμός χωρίς εμπόδια» με συμμετοχή των μαθητών/τριών της Ε’ και ΣΤ’ τάξης και με την καθοδήγηση της κυρίας Έρης Καραγιάννη, προέδρου του αθλητικού σωματείου ΑμεΑ Ημαθίας «Αιγές Βεργίνα».

Στο πλαίσιο της συμπεριληπτικής στόχευσης του σχολείου μας, της ευαισθητοποίησης και της καλλιέργειας της ενσυναίσθησης, οι μαθητές μας ενημερώθηκαν σε θέματα που αφορούν τον παραολυμπιακό αθλητισμό και συμμετείχαν σε οργανωμένες βιωματικές παρεμβάσεις, οι οποίες έδωσαν τη δυνατότητα στα παιδιά να βιώσουν στην πράξη την αξία της ουσιαστικής συμπερίληψης και κατανόησης της διαφορετικότητας.

Comments are closed.